С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

МЗХ ще организира български щандове в германските търговски вериги през април

Автор: Регал 18 януари 2016
На  "Български седмици в Германия" ще бъдат представени вина, мляко и млечни продукти, месни продукти с традиционни наименования, розови и пчелни продукти.

Фотограф: МЗХ

През април Министерство на земеделието и храните ще организира български щандове в повечето големи германски търговски вериги. Това каза заместник-министърът на земеделието и храните Васил Грудев при откриването на българския щанд на международното изложение за земеделие и храни "Зелената седмица" в Берлин, съобщиха от пресцентъра на МЗХ. Предвижда се първият щанд в рамките на т. нар. "Български седмици в Германия" да бъде именно в германската столица. Идеята е презентациите да станат регулярни и да се създадат постоянни щандове с български продукти в немските вериги.

Според Грудев, когато България предоставя качествени продукти и те са промотирани добре – активно и атрактивно, всеки консуматор би ги оценил. Той уточни, че основният интерес на германските потребители е насочен към българското вино, но млякото и млечните продукти също са широко застъпени на немския пазар. "Има специален интерес и към биологичното производство, плодове, зеленчуци, мед и традиционни месни специалитети с географско обозначение. Това са стоките, за които се договорихме, че ще бъдат промотирани", каза още Васил Грудев и поясни, че на тези щандове традиционно ще присъстват и всички продукти, които са свързани с розата и розовото масло.

По думите му чрез такъв тип промоционални кампании може да се събуди интересът към българските стоки и да се даде възможност българските продукти да присъстват в европейските вериги.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Рекордно силен сезон за топ 5 веригите "направи си сам" Инфлацията и бумът при жилищата вдигат с двуцифрени проценти оборотите, като очакванията за 2023 г. също са оптимистични