България

H&M с 40% ръст на продажбите в България през 2014 г.

investor.bg 28 януари 2015, 14:29

Шведската верига магазини за търговия на дребно с дрехи и аксесоари H&M отчита 40% ръст на продажбите си в България в местна валута за фискалната 2014 година (която приключва на 30 ноември) спрямо 2013 г. Продажбите ѝ в страната през периода са достигнали 389 млн. крони (около 81,7 млн. лева по курса за 28 януари). За сравнение, през предходната година те са били за 264 млн. крони, сочи отчетът на компанията.

Към 30-и ноември 2014 г. H&M има 16 магазина в България, като през фискалната 2014 година е отворила пет нови търговски обекта в страната.

Още

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK