С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • България
  • Съюзът на пивоварите в България организира кампанията ''Спортът е по-добрият начин децата да пораснат''

Съюзът на пивоварите в България организира кампанията ''Спортът е по-добрият начин децата да пораснат''

Автор: Регал 21 май 2014 , 21 коментара

За трета поредна година Съюзът на пивоварите в България (СПБ) организира кампанията ''Спортът е по-добрият начин децата да пораснат''. Инициативата има за цел да насърчава и подкрепя масовия спорт като алтернатива и превенция на експериментирането с алкохол от лица под 18 години. Кампанията вече стартира със силен фокус върху партньорствата и инициативите за популяризиране на спортното възпитание, общуването и здравословния начин на живот за цялото семейство, съобщиха от агенция Knowbox.

През 2014 г. партньори на СПБ по превантивната програма ''Спортът е по-добрият начин децата да пораснат'' са: Столична община, Министерство на младежта и спорта, Главна дирекция "Национална полиция", Българска федерация по баскетбол, Спортна асоциация МВР, Българска асоциация по минифутбол, Дневен консултативен център за деца, юноши и родители към ПИЦ-София, НПО "Солидарност" спортни сдружения и клубове.

Кампанията се подкрепя и от известни спортисти, сред които и волейболистът Евгени Иванов – Пушката. Той ще насърчава родители и деца към спортна активност и ще вземе участие в Дни на отворените врати за изправителна и лечебна гимнастика, където консултациите се провеждат от професионални кинезитерапевти. Безплатните обследвания и занимания са от 1 до 15 юни всяка сряда и петък от 17.00 ч. до 18 часа в зала "Триадица" в столицата.

Програмата на спортните събития има амбицията да покрие основната целева група на кампанията – родителите. Ето защо съвместно с партньорите от ГДНП и Спортна асоциация МВР ще се организират турнири във формата "мама, татко и аз" в София, Монтана, Стара Загора, Бургас и Търговище. Тези инициативи вече започнаха с провеждането на първите състезателни игри на стадион Раковски, София.

В сътрудничество със Столична община кампанията ''Спортът е по-добрият начин децата да пораснат'' ще бъде популяризирана чрез богатия на събития за масов спорт календар на София. С различни награди СПБ ще поощри най-активните участници в инициативите "Спортувай в твоя град","Парк волей", турнир по лека атлетика, Софийски маратон и турнир по плуване за Купата на кмета.

В ход е и подготовката на специално организирани под надслова ''Спортът е по-добрият начин децата да пораснат'' турнири за родители и деца по минифутбол в София и стрийтбол в столицата и Русе.

Специален акцент в тазгодишната кампания е публичният фотоконкурс с осигурен от СПБ награден фонд. Целта е да се отличат най-креативните снимки, свързани с идейната концепцията на кампанията и посланието ''Спортът е по-добрият начин децата да пораснат''. Конкурсът ще се проведе със специални активации и общодостъпна платформа във фейсбук страницата на Съюза на пивоварите.

За графика на събитията всички желаещи могат да ползват сайта: www.pivovari.com и телефон 02/989 40 24. 

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента