С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Белла България": Bella, Flora и Tommi не съдържат хидрогенизирани масла

Автор: Регал 11 март 2014 , 5 коментара

Маргаринът Bella и продуктите за мазане Tommi и Flora на хранителния холдинг "Белла България" не съдържат хидрогенирани масла – основен източник на трансмастни киселини. Това стана ясно на кръгла маса на тема "Има ли трансмазнини в българските храни?", организирана от евродепутата Антония Първанова с участието на представители на бизнеса и неправителствени организации днес в столицата, съобщиха от "Белла България".

Иван Стоев, мениджър "Кулинарни продукти" в "Белла България", каза по време на дискусията, че за "Белла България" човешкото здраве и информираният избор на потребителите са от първостепенна важност. Той подчерта, че политиката на компанията е да проивежда продукти в отговор на очакванията на потребителите.

В кръглата маса се включиха водещи български специалисти, сред които и доц.. Пантелей Денев – зам.-ректор на Университета по хранителни технологии. Той призова потребителите да четат внимателно етикетите на продуктите, които избират. Специално за маргарините, той подчерта, че потребителите трябва да са напълно спокойни, ако са избрали продукт с надпис "до 1% трансмазнини" или с информация, че съдържа преестерифицирани масла (което означава, че не съдържа хидрогенирани масла).

При производството и етикетирането на своите продукти, "Белла България" стриктно спазва българското и европейското законодателство и гарантира на потребителите си качество и информираност. Основен принцип на компанията е внедряването на новости в производството на храни в отговор на високите очаквания на своите потребители в страната и чужбина.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Веригата дрогерии dm вече продава и онлайн В интернет се предлагат половината от продуктите. Скоро германското дружество ще има 100 обекта в България