България

Разследват магазини МЕТРО за нарушения при реклама на хранителни продукти

Комисия за защита на конкуренцията 18 февруари 2014, 11:15

Комисията за защита на конкуренцията се самосезира и образува производство за проучване на евентуално извършено нарушение по повод Каталог с промоционални предложения "Хранителни стоки", поместен на интернет страница на "МЕТРО Кеш Енд Кери България" ЕООД. Налице разминаване в периода на валидност на "предложения с промоционални цени" за някои от посочените в каталога хранителни продукти, а от друга страна липсва съществена информация (цената на стоката) по отношение на други хранителни продукти, на място, където е посочено, че същата може да бъде намерена.

Следва да се има предвид, че Каталог с промоционални предложения "Хранителни стоки" на "МЕТРО Кеш Енд Кери България" ЕООД има рекламен характер, тъй като достига до широк кръг крайни потребители.

В настоящия случай възниква основателно съмнение за евентуално извършено нарушение на глава VІІ от Закона за защита на конкуренцията (ЗЗК) – "Забрана за нелоялна конкуренция", от страна на "МЕТРО Кеш Енд Кери България" ЕООД при реклама на хранителни продукти на дружеството.

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK