Регистрация

Софтуерни решения за анализ и борба с измами и злоупотреби

Автор: "Регал" 12 ноември 2008 , 6 коментара

Над 60 представители от държавния, финансовия и телекомуникационния сектор участваха семинара "Софтуерни решения за анализ и борба с измами и злоупотреби", който "СМ Консулта", съвместно с британската компания i2 Ltd, организираха в столичния хотел "Шератон" на 11-ти ноември.

Големият интерес към решенията на i2 е предизвикан от разнообразните приложения на продуктитев областта на одита и следствения анализ. Чрез графична визуализация и обработка на данни от разнородни бази и източници, решенията на i2 изключително улесняват проследяването на връзки между обекти и действия, като предоставят подходящи времеви, причинно-следствени и географски анализи.

Андрю Морис, директор на партньорската мрежа на i2, представи продуктовата гама на британската компания и последната 7-ма версия на пакета решения за анализ, реализирани внад 2 000 организации по целия свят. Продуктите на i2 са приложени в секторите на правосъдието, отбраната, разузнавателните служби, митниците, търговските организации и телекомуникациите. Някои от международните организации, използващи продуктите, са Интерпол, Европол и ФБР, а част от българските клиенти саДирекция "Финансово разузнаване" към ДАНС, Агенция митници, МВР, Мобилтел и други специализирани служби. Морис демонстрира реални примери, в които е използван софтуера на i2, като разследването на случаите Ал Кайда в Индонезия, самолетната катастрофа на Конкорд, компютърният вирус "Iloveyou", бомбардировката над Бали и други.

Семинарът завърши с демонстрация на приложение на i2 Analyst’sNotebookв конкретно криминално разследване. Нагледно бяха представени връзки между редица обекти, лица, телефонни обаждания, банкови сметки и транзакции в единна визуална схема, подредена хронологично във времето и позволяваща систематизация и лесна обработка на информацията в разследването.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула