Регистрация

Брандове по време на криза

Автор: Мартин Е. Димитров 10 април 2020

Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид

Shutterstock

Нека всички сме наясно, че това не е временен икономически дискомфорт, а началото на дълбока икономическа и финансова криза. За разлика от всички кризи до момента обаче в основата на тази е болестта. COVID-19 изяде света ни такъв, какъвто го познавахме. И всякакви препратки към предишни форсмажорни ситуации и периоди, които компанията ви е преодоляла, в момента няма да ви помогнат, но могат да ви подведат.

Няма да помогнат и книгите за бизнес - много от тях винаги са звучали нелепо, а днешното ни болно съвремие напълно разкрива фундаменталната им неудачност. Ще си позволя да генерализирам: в огромна част от бизнес книгите има едни и същи съвети, разказани с добри и внимателно подредени думи, които рядко ти казват нещо повече от това да бъдеш любезен, но категоричен шеф. Също така е добре да бъдеш и оригинален, да даваш свобода, но и да имаш твърда ръка.

Това, което ще ви помогне, е историята. Ако управлявате компания или се занимавате с маркетинг, влезте в Amazon или в някоя онлайн книжарница и буквално си поръчайте всички книги за Пелопонеските войни

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души