С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Стратегия за дигитален маркетинг – стъпка по стъпка

Автор: IСтелла Цокева 11 декември 2019

Определяне на измерими цели, дефиниране на потребителите и създаване на дългосрочен план са сред ключовите фактори за успех

Shutterstock

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Отдавна вече сме наясно, че дигиталният маркетинг е подход, който няма как да не използваме, ако искаме да бъдем актуални на пазара. В същото време множество проучвания показват, че дори в световен мащаб около 50% от компаниите нямат ясно дефинирана стратегия за дигитален маркетинг, въпреки че повечето от тях са активни онлайн. Опитът ни в агенцията също потвърждава тази статистика – често се срещаме с нови клиенти, които до момента не са имали ясно разписан план за действие. Затова, преди да обясним как да създадете успешната стратегия, трябва първо да знаете защо тя е необходима.
  • Стратегията ви дава цели и посока. Компаниите, които нямат ясно дефинирана дигитална стратегия, може и да имат обща идея какво искат да постигнат, но нямат зададени конкретни измерими цели и съответно няма как да установят успеха си.
  • Работите с ясна таргет аудитория и послание. Когато имате дефинирана стратегия, ще имате и добре дефиниран профил на вашия онлайн потребител и точното послание, с което искате да го достигнете.
  • Имате ясно определен бюджет. На база заложените цели и планирайки всички активности, вие знаете какъв бюджет ще ви е необходим не само за годината, но и месец по месец или дори седмица по седмица.
Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си
Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg Двете компании ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар