Големите вериги: още нови магазини и повече онлайн
Фотограф: Надежда Чипева
Каква точно беше 2020 и какви са очакванията за тази година сред мениджърите на топ вериги в страната, подредени по приходите им за 2019 г.?
Ето въпросите, които "Капитал" им зададе:
1. Коя е най-голямата промяна за вашия бизнес заради корона кризата?
2. Как завършвате 2020 като % ръст/спад в приходите и финансовия резултат? Какво планирате като приходи и печалба/загуба за 2021 г.?
3. Колко магазина открихте през 2020? Ще попречи ли пандемията на инвестиционните планове на компанията - колко обекта планирате да отворите през 2021 и къде?
4. Планирате ли други инвестиции - освен в обекти - през 2021, колко и в какво?
5. Как се развиват онлайн продажбите, какъв дял от оборота заемат, каква е целта за 2021 г.? (Кога ще предложите онлайн продажби, за целия асортимент ли и за кои градове?)
6. Какви промени в потребителското търсене в резултат на пандемията отчитате? Очаквате ли спад в платежоспособността на клиентите и с какъв процент?
Отговорите - на сайта на "Капитал"