Регистрация

Как бързо и ефективно да стартираме онлайн магазин

Автор: Капитал 14 май 2020

Най-успешните стратегии за преминаване към е-търговия, според представители на индустрията в новия уебинар на "Капитал"

Коронавирусът и извънредното положение не само в България, но из целия свят, накараха огромен брой търговци или да преминат в онлайн пространството, или най-малкото да се замислят колко нестабилен се оказа изведнъж изцяло физическият модел. За някои от тях продажбите онлайн се оказаха единствена алтернатива.

Именно успешното преминаване към онлайн бизнес беше основна тема на новия уебинар на "Капитал", в който участваха специалисти и мениджъри по цялата верига на е-търговията, интернет инфраструктурата и разплащанията. Сред тях бяха Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово; Димитър Димитров, партньор и консултант по електронна търговия в Stenik; Методи Дреновски, основател и управител на СуперХостинг.БГ; Любомир Чолаков, управляващ директор на Isobar България; и Светлозар Димитров, управляващ съдружник в euShipments.com. Модератор на онлайн събитието бе Георги Малчев, управляващ съдружник в дигиталната агенция Xplora.bg.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души