Регистрация

Продажбите на Jumbo в България са нараснали с над 20%

Автор: Иглика Филипова 21 октомври 2019

Отчетът на гръцката група показва, че годишният оборот в страната е достигнал 85.6 млн. евро

Фотограф: Цветелина Белутова

Веригата за детски стоки и домашни потреби Jumbo е увеличила продажбите си в България с повече от една пета. Това показва отчетът на гръцкия собственик за последната финансова година, която приключи в края на юни. Българското дружество "Джамбо ЕС.Б" е постигнало оборот от 85.6 млн. евро (167.4 млн. лв.), което е увеличение с 20.4% спрямо предходната година. Ръст има и при печалбата.

Резултати

За финансовата 2018/2019 г. общите продажби на Jumbo са в размер на 812.2 млн. евро или със 7.8% повече от предходната година. Данните показват, че ръстът в България изпреварва средния за групата. В резултат на това делът на страната в общите продажби се е увеличил леко до 10.54%. Печалбата преди данъци на Jumbo нараства с 6.7% средно и с около 8% в България, където достига 22.7 млн. евро.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души