Регистрация

Собственикът на Zara увеличава продажбите през първото полугодие

Автор: Пламена Кацарова 13 септември 2019

Добрите резултати на Inditex се дължат на навлизането на нови пазари и популярността на модел рокля

Компанията, майка на популярните брандове Zara и Bershka - Inditex, отчете увеличение на продажбите със 7% за първите шест месеца на годината. Основната причина за доброто представяне на най-големия търговец на дрехи в света на трудния пазар на дребно се дължи на един модел – емблематичната семпла, но популярна рокля с точки, пише Financial Times.

Финансовите резултати

Испанската модна група, която е представена и в България, генерира продажби за 12.8 млрд. евро през първото полугодие, а брутната печалба се увеличава със 7% до 7.3 млрд. евро. Оперативната печалба на компанията (EBITDA) нараства с 8% до 3.4 млрд. евро.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души