Регистрация

Сръбската минерална вода "Княз Милош" ще опита дебют на българския пазар

Автор: Мара Георгиева 04 януари 2019 , 1 коментар

След като не успя да купи "Девин", дружеството на фонда Mid Europa от януари ще внася в страната през дистрибутора "ВинИтали"

["ВинИтали"]

От средата на януари в магазините в България ще се продават 53 продукта на фабриката за бутилирана минерална вода и безалкохолни напитки "Княз Милош" - Сърбия. Вносител за страната е регистрираната в Бургас компания "ВинИтали" на сръбския гражданин Марко Шовлянски, който живее в България. Така, след като преди две години не успя да купи българската "Девин", сръбският производител все пак ще навлезе в страната, но със собствените си продукти. "Княз Милош" е лидер на пазара в своята страна и е притежание на базирания в Лондон фонд Mid Europa.

Шесторка от Сърбия

Портфолиото на "Княз Милош" включва шест марки: натурална газирана минерална вода Knjaz Milos, натурална негазирана минерална вода Aqua Viva, енергийната напитка Guarana, безалкохолните напитки Remix Knjaz и соковете Golf и Gusto. Всяка втора бутилка газирана минерална вода, продавана в Сърбия, е Knjaz Milos, посочват от компанията.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души