Регистрация

Tesco създава търговска верига с отстъпки във Великобритания

Автор: Петър Трендафилов 20 септември 2018

Jack’s трябва да се конкурира с германските гиганти Aldi и Lidl

Най-голямата британска верига супермаркети Tesco създава нови магазини с отстъпки. Те ще се казват Jack’s, като целта им е да се конкурират с германските дискаунтъри Aldi и Lidl. Плановете на компанията са през следващата година да бъдат открити между 10 и 15 обекта, съобщава Financial Times.

В магазините ще се предлагат около 2600 продукта, повече от средното за Aldi или Lidl, но много по-малко от типичния супермаркет Tesco. Четири пети от продукцията ще бъде от доставчици от Обединеното кралство, като повечето от тях ще се продават с бранда Jack’s.

Германските конкуренти

"Aldi и Lidl държат над 13% от пазара на дребно в страната и продажбите им нарастват с 10% всяка година", казва Фрейзър Маккевит, директор на клиенти и продажби в KantarWorldpanel. "Стратегически за Tesco има смисъл да се опита да се възползва от този растеж."

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души