Започна кандидатстването за "Продукт на годината"
Номинираните продукти и услуги трябва да са пуснати на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2017 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др. Кандидатствалият продукт (услуга) може да бъде напълно нов на пазара или да бъде с добавена полезна иновация. Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър, по-лесен и по-здравословен.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да промотира своите постижения, като използва червеното лого неограничено в маркетинговия микс на продукта или услугата.
Компаниите, които подадат своите кандидатури до 31 август 2018 г., ще получат 10% отстъпка от посочените такси. Крайният срок за участие е 21 декември 2018 г.
Основана преди повече от 30 години във Франция, програмата Voted Product of the Year ("Продукт на годината") оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най- новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите. "Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението – следователно то отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци. |