Регистрация

Футболът стимулира продажбите на телевизори, бира и чипс

Автор: Мара Георгиева, Константин Николов 15 юни 2018 , 1 коментар

Световното първенство в Русия вече води до повишено потребление на техника, храни и напитки

Reuters

Това лято светът е футбол, а в такива периоди хората гледат телевизия, пият бира и консумират месо (най-вече под формата на барбекю) и други храни. Накратко така могат да бъдат описани потребителските навици по време на големи спортни събития като световни и европейски първенства, олимпиади и др. Те стимулират и търговията на дребно в две основни категории - техника и бързооборотни стоки.

При техниката най-продаваният продукт преди и по време на големите спортни събития основно е един - телевизорите. Всъщност тези устройства са лидери по продажби всяка година. Което си има обяснение - българите са сред най-големите потребители на телевизия в Европа и средно прекарват около 3 ч. на ден в гледане на новини, сериали, спорт и др. Но в лято с големи спортни форуми продажбите на телевизори направо избухват. И се оказва, че българските потребители избират все по-големи екрани.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души