Регистрация

Двамата братя Каменски с 3 млн. евро добавка за хрупкавия им бизнес

Автор: Гергана Михайлова 19 март 2018

Шуменската им фабрика ще търси ръст на продажбите в региона с партньорството на Empower и ко-инвеститора Гари Левсли

Станислав Николаев от Empower Capital (вляво) до братята Красен и Мартин Каменски при подписването на договора за партньорство
Фотограф: Цветелина Белутова

Шуменските братя Красен и Мартин Каменски са в подножието на втория си предприемачески връх. И макар да не знаете имената им, вероятно сте опитвали от техните продукти: те откриха брускетите за българския потребител.

Натрупали близо две десетилетия опит в търговията и производството, развили усет за пазарни възможности покрай чести пътувания в чужбина, от две години с построена самостоятелно нова фабрика в Шумен, от която излизат семките и фъстъците Huligan и Zigi, крем-питите Karuzo и хрупкавите брускети Krambals, от тази седмица братята имат и стратегически партньори, които ще им помагат в спечелването на още международни пазари. Фондът за дялови инвестиции Empower и Гари Левсли влагат общо 3 млн. евро в бизнеса на Каменски. Намеренията са сътрудничеството да е дългосрочно, а първата цел по пътя е да се постигне такова увеличаване на продажбите, че капацитетът на производството да се уплътни на максимума от сегашните 15% и така да се произвежда продукция за 100 млн. лв. Извън конкретната история това е поредното предприятие с план за ръст или нова фабрика в Шумен, което ще съживи 80-хилядния град.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България