Регистрация

Кооперация "Панда" придоби правата върху марката Office 1 Superstore за цял свят

Автор: Мара Георгиева 28 февруари 2018

Компанията планира над 30 млн. лв. инвестиции в изграждане и разширение на складови и логистични площи

Фотограф: Георги Кожухаров

Кооперация "Панда" придоби всички права върху търговските марки от портфолиото на Office 1 Superstore. Това означава, че тя вече е единствен собственик и представител на брандовете Office 1, Office 1 Superstore, Office 1 Superstore International и Office 1 e-shop за целия свят.

По инициатива от България

"Процесът по придобиването на марките беше иницииран от наша страна като най-успешния и най-перспективен мастърфранчайзер", уточни за "Капитал" председателят на кооперация "Панда" Елка Каменова-Цанкова.

Преговорите продължили повече от 12 месеца, а за финализирането им от Уест Палм бийч, Флорида, пристигнал президентът на Office 1 Superstore International - Марк Бакаш. Договорът е подписан на 20 февруари. Цената на сделката не бе съобщена.

Какво следва

Office 1 Superstore е международна търговска марка на франчайзингова верига магазини, специализирани в продажбата на канцеларски материали и офис оборудване. Кооперация "Панда" притежава правата върху бранда за България от 1998 г.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души