Регистрация

Lego и Tencent ще си партнират при разработването на продукти в Китай

Автор: Цветан Кръстев 17 януари 2018

Сътрудничеството предвижда съвместно разработване на игри, онлайн видеа и социална мрежа за деца

Най-голямата технологична компания в Азия Tencent и вторият най-голям производител на играчки в света Lego ще си партнират в Китай при разработването на игри, онлайн видеа и социална мрежа за деца. По този начин Lego ще се опита да подобри финансовите си резултати, тъй като датската група изпитва трудности в сферата на дигиталните проекти. От Lego не крият надеждите си към разрастващия се пазар в Китай, където продажбите на играчки през 2016 г. са се увеличили с близо 30%, съобщава Financial Times

Партньорството

Съвместните дигитални инициативи ще са готови до няколко месеца, твърдят от двете групи. Една от тях е онлайн игра, която ще е предназначена единствено за потребители в Китай. Партньорството предвижда игрите на Lego да са достъпни на онлайн платформите за игри на Tencent в Китай. От производителя на играчки настояват да се създадат ограничения, които да не позволяват видеа от тяхната продукция да бъдат публикувани в YouTube. Двете страни са се договорили и за изпълнението на проект, чрез който детската социална мрежа LEGO Life да бъде достъпна в Китай. LEGO Life е отворена за ползване в 26 страни.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души