Регистрация

Димитър Спасов, управител на "Кауфланд България":

Регистрираме изключително голямо търсене

Автор: Регал 03 октомври 2007 , 7 коментара

Поскъпването на определени категории хранителни стоки през август до голяма степен се дължи на повишените производствени разходи на тези категории или на очакването за краткосрочно повишаване, коментира Димитър Спасов, управител на "Кауфланд България".

Според него не може да се каже, че това е очакваното покачване на цените след членството на България в ЕС. Той напомни, че цената на стоките се определя основно от пазарни фактори като търсене и предлагане. Някои стоки в България са с по-ниски цени от тези в ЕС, а други са с по-високи, така че в "Кауфланд" не очакват сериозно покачване на цените на хранителните стоки в резултат от присъединяването на България към ЕС.

Във веригата се придържат към политиката при промяна на цената на дадена стока от производителя тя да  се променя и в "Кауфланд". Димитър Спасов обаче определя цените в "Кауфланд" като сравнително стабилни. Тъй като по дефиниция продават на най-ниски цени, а и "продължаваме да продаваме на най-ниски цени в сравнение с конкурентите", при сегашното августовско поскъпване в "Кауфланд" регистрират "изключително голямо търсене".

И в краткосрочен, и в дългосрочен аспект управителят на "Кауфланд България" очаква цените да се стабилизират.

Таен клиент
Цените се нагорещяват  през май, регистрира тайният клиент на "Регал"
Цените се нагорещяват през май, регистрира тайният клиент на "Регал"
В резултат общата средна сметка за пазара се повишава с близо 3%, до 30.23 лв.
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Клъстерите са пътят за оцеляване  на националния FMCG бизнес
Клъстерите са пътят за оцеляване на националния FMCG бизнес
Обединението в бизнеса с бързооборотни стоки е безалтернативна стратегия за оцеляване. Това беше основното послание в презентацията на Андрей Дечев, съдружник и управител на "БГ магазин"
Редакционно
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
Първият уебинар в България на тази тема ще е на 25 юни, регистрирайте се безплатно