Регистрация

Carrefour обяви рязък спад в печалбата си

Автор: Регал 31 юли 2015 , 2 коментара
От компанията не са направили корекции в прогнозите си за 2015 г. и са заявили, че ще инвестират между 2.5 и 2.6 млрд. евро през тази година

Фотограф: Reuters

Carrefour SA обяви в петък, че има прогрес в усилията да се даде тласък на растежа на компанията, въпреки резкия спад, отчетен в печалбата, тъй като продължават да опитават да интегрират губещите френски операции на испанския хард дискаунтър DIA SA, чиито близо 800 магазина компанията придоби в края на миналата година.

От Carrefour обявяват, че оперативната им печалба е паднала с 33% до 745 млн. евро през първото полугодие, съобщи Dow Jones Institutional News. Нетната печалба намалява до 218 млн. евро при 441 млн. евро година по-рано.

Продажбите са нараснали с 5.2% до 37.74 млрд. евро, благодарени на ръста в Латинска Америка, който успява да компенсира съмнителното подобрение в Европа и трудните бизнес условия в Китай.

Carrefour е в процес на поврат в дейността си, откакто през 2012 г. начело на компанията застава Жорж Пласат, който обещава да я изправи на крака в рамките на три години.

Пласат заема поста след няколко години на спад в продажбите и стратегичеки грешки, направени от предшествениците му. Под негово ръководство компанията се изтегля от редица външни пазари.

От компанията не са направили корекции в прогнозата си за 2015 г. и са заявили, че ще продължат да се фокусират върху това да прилагат различните си планове за действие, като общите инвестиции ще са между 2.5 и 2.6 млрд. евро.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души