Регистрация

За втора поредна година

"Метро Кеш енд Кери" търси "звездите" на малкия и среден бизнес в България

"Звездите на МЕТРО" ще донесат 10 000 лева за социално ангажиран проект в подкрепа на малките общности

Автор: Регал 24 април 2015 , 2 коментара
"Звездите на МЕТРО" ще донесат 10 000 лева за социално ангажиран проект в подкрепа на малките общности. Можете да разкажете историята си до 20 юни.

Фотограф: Архив

"Звездите на МЕТРО" ще донесат 10 000 лева за социално ангажиран проект в подкрепа на малките общности. Можете да разкажете историята си до 20 юни.

Автор: Архив

"Метро Кеш енд Кери България" търси да отличи "звездите" на малкия и среден бизнес. Кампанията "Звездите на МЕТРО 2015" е ориентирана към независими предприемачи или собственици на малък или среден бизнес в България, които развиват социално отговорни проекти в подкрепа на общността. Не е задължително те да са клиенти на "Метро".
Търговецът ще връчи една голяма награда на стойност 10 000 лева и десет допълнителни финансови награди.

УСЛОВИЯ И СРОКОВЕ НА КОНКУРСА

* Историите се споделят на www.metro.bg/stars до 24 юли.
Всеки участник може сам да разкаже своята история, да приложи снимки и видео материал през онлайн формуляра достъпен на сайта, за да генерира собствена подстраница за проекта си.
* Гласуването
То ще протече успоредно и също ще продължи до 24 юли. Потребителите могат да разгледат подробности и снимки на сайта и да решат кои проекти да подкрепят с гласа си.
* Десете финалисти
Те ще бъдат избрани чрез гласуване на www.metro.bg/stars
* Журито
В него влизат представители на неправителствени организации, медийни партньори и хора от бизнеса.
* Допълнителната история
Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история. Тя ще е по избор на журито - "вдъхновяваща", но неуспяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.
* Крайният победител
Той ще бъде избран от журито и ще стане известен на 5 август.
* Наградата
Голямата награда е 5000 лв. в брой и още 5000 лв. в подкрепа на свой бизнес проект. Ще бъдат раздадени и десет допълнителни финансови награди.

"Звездите на МЕТРО 2015" е награда за малките фирми с големи сърца, с която "Метро Кеш енд Кери България" още веднъж подкрепя независимия бизнес у нас", казва Вероника Пунчева, управляващ директор на "Метро България".

"Усилията, енергията и ентусиазмът, които независимите предприемачи влагат във всекидневната си работа вдъхновяват "Метро" да бъде техен партньор и да работи в тяхна подкрепа. На това се базира и новото позициониране на компанията, "YOU & METRO" - само онези, които безрезервно инвестират своето време, амбиция, креативност и страст в подкрепа на своите клиенти, ще се развиват успешно, заедно с тях", добави тя.

Много предприемачи и фирми организират локални социални инициативи. За разлика от големите компании обаче, те рядко получават признанието на обществото. Независимите предприемачи често подкрепят обществени прояви, подпомагат местни църкви и домове за деца в неравностойно положение или със собствени средства изграждат цели градини и паркове, обясниха от компанията. "Търсим точно хората, чиито добрини често остават в рамките на малкия квартал" добавиха те.

"Една от целите на Български дарителски форум е дарителството и корпоративната социална отговорност да не са приоритет само на големите компании". "Звездите на МЕТРО" е проект, който дава възможност да постигнем точно това", казва Красимира Величкова, изпълнителен директор на Български дарителски форум. Тя добави като плюс на кампанията, че е с прозрачни правила. А и "наличието на такива проекти е гаранция, че обществената среда се модернизира и се радва на устойчивост."

Освен Български дарителски форум, в подкрепа на кампанията се включват bTV, специализираното издание за бизнес с бързооборотни стоки "Регал", новинарският портал Offnews, Лайънс клуб България и радиоверигата от групата на Bulgaria On Air. "Метро" приветства включването в инициативата и на други партньори.

Това е втората поред кампания "Звездите на МЕТРО". Първото издание беше през 2014 г. като част от световна кампания на компанията. Със свои истории се включиха стотици предприемачи от различни населени места на България. Победител стана собственикът на счетоводна фирма Антон Димов с историята "Да си различен е привилегия голяма" за работата му с фондация "Помощ за лица с проблеми в развитието", насочена към подкрепа на деца и младежи с аутизъм.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души