Христина Георгиева, старши бранд мениджър премиум марки в "ЗАГОРКА" АД

Христина Георгиева има над 12 години професионален опит в областта на маркетинга и продажбите във FMCG сектора, в различни международни компании.

Работила е за "Юниливър", като първоначално отговаря за цялото портфолио от нехранителни марки на компанията в България, след което става част от регионалния маркетинг екип на марката Dove. Работи и специализира в различни страни: България, Румъния, Великобритания, Русия и др. В последствие поема маркетинга на кулинарните брандове на "Юниливър Централна Източна Европа" за пазарите: България, Сърбия, Молдова, Македония, Косово и Албания.

Христина започва кариерата си в ЗАГОРКА през 2010 г., като се грижи за развитието на марката "Загорка" и има значителен принос за реализирането на различни иновационни продукти в компанията и техните кампании.

През 2016 поема примиум портфолиото на компанията, което включва марките Heineken, Amstel, Stolichno, Desperados, и др., а така също и развитието на сайдер категорията.

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK