Регистрация

Големите данни са нищо без малките прозрения

История за позабравената сила на това да се свържеш с един потребител като начин да достигнеш до много

Автор: Росен Терзиев, стратегически директор в Saatchi Brandworks 11 октомври 2016

Живеем в свят, в който данните са повече от всякога. Изследванията са неделима част от работата на всеки, който работи с клиенти. Все повече и повече предмети от живота ни се превръщат в smart устройства и следят всяка една наша стъпка. Малко по малко получаваме достъп до измерването на недостъпни до момента сфери от живота. Съвсем закономерно данните вече са толкова много, че никога не можем да ги разчетем. Затова и започваме да разчитаме на системи, които да ги анализират и да ни насочват към отговорите. И докато се мъчим да се ориентираме във всичко това, постепенно губим умението да използваме заложените в нас инструменти – тези, които никоя система не притежава. Именно те са ключът към откриването на правилната посока за развитие на един продукт, един бранд и дори един бизнес.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души