Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България"

Христо Петров ечлен на Управителния съвет и директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България" от 2004 г.

Завършил е УНСС-София, специалност МИО.

Работил е като Асортимент мениджър "Месо и месни продукти" в METRO Cash &Cary България в периода 1998 - 2001 г. и ръководител дивизия "Пресни храни" - в периода 2001-2004 г.

Image and video hosting by TinyPic

true  Прекалихме ли с промоциите?

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

true Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа
 
true Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria
 
true Нина Денисова, мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"
 
true Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки", "Нестле България"

Image and video hosting by TinyPic


Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK