Регистрация

"Карфур" - вече и в София

Автор: Регал 21 април 2010 , 18 коментара
Най-големият магазин на "Карфур" за България беше открит на 21 април в новия The Mall в София. "Карфур" е в ролята на т.нар. "котва" (ключов обект) за The Mall. Намира се на ниво минус 2. Балони за откриването. В очакване на клиентите. Ценовите войни между веригите в България напоследък минават под знака на цените на бананите. В "Карфур" - София работят общо 58 каси. Предлагането на плодове и зеленчуци е силна страна на френската верига. При измерването на плодовете и зеленчуците в "Карфур" не се налага да избирате кода на продукта, защото везните автоматично го разпознават. В "Карфур"-София, работят четири каси за самообслужване. Вертикални везни на рибния щанд.
Събития
Маркетинг на лоялността 2

Маркетинг на лоялността 2

Какви са тенденциите, практиките и тънкостите при използването на програми за лоялност. Какво печелят от прилагането им и как успяват някои от водещите компании в тази сфера в България ще научите от второто издание на конференцията "Маркетинг на лоялността", което организира сп. "Регал".

Таен клиент
Сметката в ЦБА се понижи
Сметката в ЦБА се понижи
Спад от над 19% (-6.68 лв.) в стойността на общата сметка на ЦБА отчете тайният клиент на "Регал" при ноемврийската си обиколка.
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Клъстерите са пътят за оцеляване  на националния FMCG бизнес
Клъстерите са пътят за оцеляване на националния FMCG бизнес
Обединението в бизнеса с бързооборотни стоки е безалтернативна стратегия за оцеляване. Това беше основното послание в презентацията на Андрей Дечев, съдружник и управител на "БГ магазин"
Редакционно
Изпускаме влака  за обединенията
Изпускаме влака за обединенията
По въпроса какво пречи на пазарните играчи в България да растат чрез обединения може да се напише многотомен труд.