Регистрация

Най-големият "Карфур" е в най-големия мол

Автор: "Регал" 21 април 2010 , 6 коментара
Третият магазин на френската верига за България беше открит в The Mall София.

Кристиан Шарита, управител на "Карфур България" (вляво) и Емануел Маняр, управител на хипермаркета в The Mall режат летната на най-големия магазин на веригата в България.

Фотограф: Viveka



Лидерът в търговията на дребно в Европа и втори в световен мащаб "Карфур" (Carrefour) откри в София с най-големия си хипермаркет в България. Той се намира в най-новия търговски център The Mall. Това е третият магазин на веригата в България – първият хипермаркет "Карфур" беше открит през март 2009 г. в Бургас, а вторият отвори врати на 15 април тази година в Пловдив.

"Карфур" в The Mall е разположен на 9000 кв.м. Следвайки концепцията "Всичко под един покрив", хипермаркетът предлага над 50 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки. Стремежът на компанията е да предлага уникално разнообразие от стоки на най-ниските цени на пазара. Хипермаркетът лансира нови за българския пазар концепции и продукти, фокусирайки се върху диетични и био-продукти, кафе, шоколад и бебешки стоки. Магазинът включва гурме секция с избор от над 600 вида вина, сирена и деликатеси, както и над 7 000 артикула от всички категории с марката "Карфур". В хипермаркета си в София търговската верига за първи път в България предлага Reflets de France – собствена марка на "Карфур", която включва произведени във Франция продукти.

В новия хипермаркет са разкрити над 400 работни места.

"В "Карфур" сме изключително щастливи да открием своя първи хипермаркет в София, именно в The Mall. Ние вярваме, че синергията между бранда "Карфур", ключовото местоположение на шопинг мола и микса от наематели, ще допринесат за успеха на търговския център", каза Кристиан Шарита, изпълнителен директор на "Карфур България".

Той добави, че с новия си хипермаркет "Карфур" продължава да реализира най-добрите си практики - разнообразие от стоки, модерно обслужване и приятелска атмосфера. Стремят се да развиват отношенията си с местните доставчици, защото в "Карфур" са убедени, че тези отношения правят бизнеса ни по-силен. "Нашата задача, навсякъде по света, където работим, е да подкрепяме местната икономика. Затова, в сектора на търговията с хранителни стоки, почти 90 % от нашите доставчици са местни малки и средни предприятия. Това ни помага да посрещнем по-добре и очакванията на нашите клиенти. Ние сме тук, за да бъдем предпочитани и обичани за това, че помагаме на нашите клиенти да се наслаждават на по-високо качество на живот всеки ден. Гарантираме, че всеки ден ще бъдем всеотдайни, загрижени и позитивни", каза още директорът на "Карфур".


Групата "Карфур" е най-големият търговец на дребно в Европа и втори в света. Притежава над 15 500 магазина в 35 държави и осигурява над 495 000 работни места. За повече от 40 години "Карфур" е част от живота на над 20 млн. клиенти в Европа, Азия и Америка. В групата "Карфур" влизат различни по формат магазини, адаптирани към изискванията на клиентите - хипермаркети, супермаркети, хард дискаунтъри, convenience магазини и кеш & кери магазини, предлагащи голямо разнообразие от продукти и услуги на най -ниските цени. За 2009 г. компанията е реализирала продажби за 108.629 млрд. евро. www.carrefour.com

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души