Регистрация

Тестовият магазин на "Лидл" в България ще е в Ловеч

Компанията започна да избира строител за логистичната си база край София

Автор: Боряна Генчева 03 ноември 2008 , 34 коментара

&bdquo;Лидл&ldquo; с плосък покрив<br/>

„Лидл“ с плосък покрив
Фотограф: Лидл

&bdquo;Лидл&ldquo; с т.нар. пултов покрив<br/>

„Лидл“ с т.нар. пултов покрив
Фотограф: Лидл

&bdquo;Лидл&ldquo; със скатов покрив<br/>

„Лидл“ със скатов покрив
Фотограф: Лидл

Очаква се конкурсът за избор на главен изпълнител на магазините на "Лидл" (Lidl) в България да приключи на 10 октомври, съобщи представител на "Лидл България". Българското дружество на германската дискаунт верига планира да започ­не първоначално с изграждането на т.нар. мострен магазин, като за целта е избран Ловеч. Идеята е чрез този обект да се тества проектът за магазините на "Лидл" в България, както и качеството и сроковете на строителството в страната. По принцип централата на "Лидл" предоставя

Мострен проект

за магазин, който се адаптира към противоземетръсните, противопожарните изисквания и климатичните условия в съответната държава.  Компанията има различни архитектурни варианти за магазините си – с плосък, с пултов, със скатов покрив. Те се прилагат така, че да са в хармония с града и квартала, в който се намират.

Магазинът в Ловеч би трябвало да е готов като сграда до февруари 2009 г., като това не означава, че той ще е и първият открит "Лидл" в страната. Обикновено веригата отваря едновременно поне десетина магазина в дадена държава, което е и т.нар. Lidl-opening.

Успоредно със строителството на магазина в Ловеч "Лидл България" смята да

Форсира подготовката за строеж

(геоложките проучвания, проектиране и взимане на строителни разрешения и пр.), на терени, които вече са оформени юридически като собственост на компанията. Основният акцент са големите градове като София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, както и градове, които нямат толкова жители, но дават надежда като икономическо и географско развитие, например Ловеч, Петрич, Севлиево и прочие, каза представителят на компанията.

Досега в България от "Лидл" с предимство са купували терени. В плановете им е и да влизат и в новостроящи се обекти, като ритейл паркове и други търговски центрове. Условието е сградите да са разумни като концепция и финансови условия, да имат съответния брой паркоместа, достатъчно голяма зона за доставки и помещенията да са на партерния етаж. Такъв (чрез наеми) ще е подходът към централните части на градовете.

На 29 септември "Лидл България" започна и процедура по избор на строител за

Логистичната си база

и административна сграда до София. Комасацията на терена от няколко десетки хиляди квадратни метра на територията на община Елин Пелин вече е приключила.

Успоредно е активизирано и набирането на персонал за работа в българския филиал на веригата – чрез обяви и head hunting агенции. "Искаме да се установим като добър, надежден и перспективен работодател, който инвестира в персонала, в обучението му и предлага стройна система на работа", каза представителят на компанията.

Той не пожела да се ангажира с ориентировъчна дата за отварянето на първата вълна от магазини "Лидл" в България.

Таен клиент
Ценови подскоци при нехранителните стоки
Ценови подскоци при нехранителните стоки
С повече от 1 лв. (близо 12%) се е увеличила средната сметка в секцията с нехранителни стоки, наблюдавани от тайния клиент на сп. "Регал", през август в сравнение с началото на юли.
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Санкции с предстоящ ефект
Поевтиняването на селскостопанската продукция на европейския пазар съвпада и със сериозните проблеми на вътрешния, които рязко повишиха себестойността на местното производство.
Редакционно
Българският пазар
Българският пазар
Българският пазар не дава големи поводи за оптимизъм напоследък, но добър, лош или труден, той е реалността, в която живеем и работим.