Регистрация

Тестовият магазин на "Лидл" в България ще е в Ловеч

Компанията започна да избира строител за логистичната си база край София

Автор: Боряна Генчева 03 ноември 2008 , 34 коментара

&bdquo;Лидл&ldquo; с плосък покрив<br/>

„Лидл“ с плосък покрив
Фотограф: Лидл

&bdquo;Лидл&ldquo; с т.нар. пултов покрив<br/>

„Лидл“ с т.нар. пултов покрив
Фотограф: Лидл

&bdquo;Лидл&ldquo; със скатов покрив<br/>

„Лидл“ със скатов покрив
Фотограф: Лидл

Очаква се конкурсът за избор на главен изпълнител на магазините на "Лидл" (Lidl) в България да приключи на 10 октомври, съобщи представител на "Лидл България". Българското дружество на германската дискаунт верига планира да започ­не първоначално с изграждането на т.нар. мострен магазин, като за целта е избран Ловеч. Идеята е чрез този обект да се тества проектът за магазините на "Лидл" в България, както и качеството и сроковете на строителството в страната. По принцип централата на "Лидл" предоставя

Мострен проект

за магазин, който се адаптира към противоземетръсните, противопожарните изисквания и климатичните условия в съответната държава.  Компанията има различни архитектурни варианти за магазините си – с плосък, с пултов, със скатов покрив. Те се прилагат така, че да са в хармония с града и квартала, в който се намират.

Магазинът в Ловеч би трябвало да е готов като сграда до февруари 2009 г., като това не означава, че той ще е и първият открит "Лидл" в страната. Обикновено веригата отваря едновременно поне десетина магазина в дадена държава, което е и т.нар. Lidl-opening.

Успоредно със строителството на магазина в Ловеч "Лидл България" смята да

Форсира подготовката за строеж

(геоложките проучвания, проектиране и взимане на строителни разрешения и пр.), на терени, които вече са оформени юридически като собственост на компанията. Основният акцент са големите градове като София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, както и градове, които нямат толкова жители, но дават надежда като икономическо и географско развитие, например Ловеч, Петрич, Севлиево и прочие, каза представителят на компанията.

Досега в България от "Лидл" с предимство са купували терени. В плановете им е и да влизат и в новостроящи се обекти, като ритейл паркове и други търговски центрове. Условието е сградите да са разумни като концепция и финансови условия, да имат съответния брой паркоместа, достатъчно голяма зона за доставки и помещенията да са на партерния етаж. Такъв (чрез наеми) ще е подходът към централните части на градовете.

На 29 септември "Лидл България" започна и процедура по избор на строител за

Логистичната си база

и административна сграда до София. Комасацията на терена от няколко десетки хиляди квадратни метра на територията на община Елин Пелин вече е приключила.

Успоредно е активизирано и набирането на персонал за работа в българския филиал на веригата – чрез обяви и head hunting агенции. "Искаме да се установим като добър, надежден и перспективен работодател, който инвестира в персонала, в обучението му и предлага стройна система на работа", каза представителят на компанията.

Той не пожела да се ангажира с ориентировъчна дата за отварянето на първата вълна от магазини "Лидл" в България.

Събития
RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

Особености на локалния купувач, производител и търговец

Таен клиент
Почти без собствени  марки на промоция
Почти без собствени марки на промоция
Все по-редки стават случаите, в които най-ниската цена в категорията се постига чрез промоция на стока под собствена марка. Това установиха тайните клиенти на сп. "Регал".
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Българинът на 2014 поставя  на преден план качеството
Българинът на 2014 поставя на преден план качеството
Животът детронира аксиомата, че българският потребител е преди всичко ценово чувствителен.
Редакционно
Свиване в кризата
Свиване в кризата
Магазините увеличиха преднината си пред ресторантите. Това е обобщението за последните години, през които хората ограничиха консумацията в заведенията за сметка на храненето у дома.