Регистрация

Димитър Спасов, управител на "Кауфланд България":

Регистрираме изключително голямо търсене

Автор: Регал 03 октомври 2007 , 7 коментара

Поскъпването на определени категории хранителни стоки през август до голяма степен се дължи на повишените производствени разходи на тези категории или на очакването за краткосрочно повишаване, коментира Димитър Спасов, управител на "Кауфланд България".

Според него не може да се каже, че това е очакваното покачване на цените след членството на България в ЕС. Той напомни, че цената на стоките се определя основно от пазарни фактори като търсене и предлагане. Някои стоки в България са с по-ниски цени от тези в ЕС, а други са с по-високи, така че в "Кауфланд" не очакват сериозно покачване на цените на хранителните стоки в резултат от присъединяването на България към ЕС.

Във веригата се придържат към политиката при промяна на цената на дадена стока от производителя тя да  се променя и в "Кауфланд". Димитър Спасов обаче определя цените в "Кауфланд" като сравнително стабилни. Тъй като по дефиниция продават на най-ниски цени, а и "продължаваме да продаваме на най-ниски цени в сравнение с конкурентите", при сегашното августовско поскъпване в "Кауфланд" регистрират "изключително голямо търсене".

И в краткосрочен, и в дългосрочен аспект управителят на "Кауфланд България" очаква цените да се стабилизират.

Събития
Как се променя ТВ рекламата в дигиталната ера

Как се променя ТВ рекламата в дигиталната ера

На семинара ще получите актуални данни от медийния пазар, ще научите приложими техники и стратегии за планиране на медийна кампании, както и инструменти за измерване на ефективността от вложените бюджети.

Таен клиент
Сметката в ЦБА се понижи
Сметката в ЦБА се понижи
Спад от над 19% (-6.68 лв.) в стойността на общата сметка на ЦБА отчете тайният клиент на "Регал" при ноемврийската си обиколка.
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Клъстерите са пътят за оцеляване  на националния FMCG бизнес
Клъстерите са пътят за оцеляване на националния FMCG бизнес
Обединението в бизнеса с бързооборотни стоки е безалтернативна стратегия за оцеляване. Това беше основното послание в презентацията на Андрей Дечев, съдружник и управител на "БГ магазин", на конференцията Retail in Detail 2014.
Редакционно
Изпускаме влака  за обединенията
Изпускаме влака за обединенията
По въпроса какво пречи на пазарните играчи в България да растат чрез обединения може да се напише многотомен труд.