Регистрация

Димитър Спасов, управител на "Кауфланд България":

Регистрираме изключително голямо търсене

Автор: Регал 03 октомври 2007 , 7 коментара

Поскъпването на определени категории хранителни стоки през август до голяма степен се дължи на повишените производствени разходи на тези категории или на очакването за краткосрочно повишаване, коментира Димитър Спасов, управител на "Кауфланд България".

Според него не може да се каже, че това е очакваното покачване на цените след членството на България в ЕС. Той напомни, че цената на стоките се определя основно от пазарни фактори като търсене и предлагане. Някои стоки в България са с по-ниски цени от тези в ЕС, а други са с по-високи, така че в "Кауфланд" не очакват сериозно покачване на цените на хранителните стоки в резултат от присъединяването на България към ЕС.

Във веригата се придържат към политиката при промяна на цената на дадена стока от производителя тя да  се променя и в "Кауфланд". Димитър Спасов обаче определя цените в "Кауфланд" като сравнително стабилни. Тъй като по дефиниция продават на най-ниски цени, а и "продължаваме да продаваме на най-ниски цени в сравнение с конкурентите", при сегашното августовско поскъпване в "Кауфланд" регистрират "изключително голямо търсене".

И в краткосрочен, и в дългосрочен аспект управителят на "Кауфланд България" очаква цените да се стабилизират.

Събития
RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

Особености на локалния купувач, производител и търговец

Таен клиент
Почти без собствени  марки на промоция
Почти без собствени марки на промоция
Все по-редки стават случаите, в които най-ниската цена в категорията се постига чрез промоция на стока под собствена марка. Това установиха тайните клиенти на сп. "Регал".
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Българинът на 2014 поставя  на преден план качеството
Българинът на 2014 поставя на преден план качеството
Животът детронира аксиомата, че българският потребител е преди всичко ценово чувствителен.
Редакционно
Свиване в кризата
Свиване в кризата
Магазините увеличиха преднината си пред ресторантите. Това е обобщението за последните години, през които хората ограничиха консумацията в заведенията за сметка на храненето у дома.