Регистрация

Mars ще инвестира 1 млрд. долара в зелени политики

Автор: Тихомира Дончева 13 септември 2017

Изпълнителният директор на производителя на шоколадови изделия приканва и други компании към устойчиво развитиеТихомира Дончева

Най-големият производител на шоколад в света ще инвестира 1 млрд. долара във възобновяема енергия. Mars иска и други компании да положат усилията за справяне с изменението на климата, тъй като опитите да се достигнат целите, положени в Парижкото споразумение, са "твърде недостатъчни", пише Financial Times.

Инвестицията на производителя на Snickers и Twix е предвидена за няколко години, а сред известните вече програми са изграждането на ферми от ветрогенератори. В момента компанията разчита на такова електричество за фабриките си в САЩ и Великобритания, а идеята е до 2018 година още 9 държави да използват слънчева или вятърна енергия.

Вик за действие

Изпълнителният директор на Mars Грант Райд нарича планa "вик за действие" към други компании, които според него трябва да ограничат изхвърлянето на вредни емисии в атмосферата. Компанията обещава, че ще намали парниковите емисии с 27% до 2025 и с 67% до 2050 година.

"Повечето учени казват, че има по-малко от 5% шанс да изпълним целите на Парижкото споразумение, което е катастрофално за планетата", казва Райд. Той добавя още, че макар "1 млрд. долара да е сериозна сума, голямата новина е, че повдигаме въпроса". Коментарът на Грант Райд изпреварва срещата на високо ниво в ООН този месец, както и седмицата в Ню Йорк, посветена на промените в климата.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души