McCormick купува хранителния бизнес на британската Reckitt за 4.2 млрд. долара
"Придобиването на Reckitt Foods заздравява позицията на McCormick като лидер в сектора и добавя известни брандове като French’s и Frank’s в нашето портфолио. Брандовете ще се превърнат в съответно втори и трети в нашия каталог", коментира Лорънс Курзиус, президент и изпълнителен директор на McCormick.
Новият фокус на Reckitt
С продажбата на хранителния си бизнес Reckitt ще може да се фокусира върху новото си звено за бебешки храни. То беше създадено, след като фирмата закупи Mead Johnson срещу 18 млрд. долара през миналата година. Reckitt – която прави редица продукти, вариращи от почистващи препарати до болкоуспокояващи, коментира през април, че е започнала преразглеждане на стратегията си извън хранителния бизнес.
Целият текст е тук