Регистрация

TUBORG селектира 40-те "най-яки партита" в София и Пловдив

Автор: Регал 25 май 2016
Марката ще подкрепи култови музикални събития, като тази година година фокусът е върху клубната култура в двата най-големи града в страната.

Кои са 40-те "най-яки клубни партита" в София и Пловдив за периода от май до края на 2016 г., ще стане ясно от селекцията Tuborg Color Edition Parties, съобщиха от бранда. Марката ще подкрепи култови музикални събития, като тази година година фокусът е върху клубната култура в двата най-големи града в страната. Специално избраните партита ще се провеждат в партниращи клубове и заведения (Bedroom Premium, "Маймунарника", E-Motion, Envy night club & lounge, Piano bar Flame, "Полинеро", "Библиотеката", "Театъра" и други), с участието на известни български артисти и DJ-и.

"Музиката винаги е била част от ДНК-то на Tuborg. И тази година марката остава вярна на себе си, като затвърждава позициите си в родната ни клубна култура. През 2016 Tuborg застава зад различни музикални стилове и клубни събития, в програмата ни ще има хип хоп, електронна музика, рок, диско и други алтернативни стилове, за да зарадваме феновете с "разноцветни" музикални предпочитания.", обяснява концепцията на Tuborg Христина Вучева, бранд мениджър в "Карлсберг България".

Tuborg Color Edition Parties стартира със специалния ивент Tuborg Black Editiоn в Bedroom Premium Club с участието на Криско и Димчоу. Следващата спирка в програмата е The Green Edition - на 21 май, в пловдивския клуб Piano bar Flame, с участието на група PIF.

Tuborg са подготвили специални игри в социалните мрежи, в които ще могат да бъдат спечелени безплатни пасове за партитата, които са част от поредицата музикални събития - Tuborg Color Edition.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души