Регистрация

Domestos и UNICEF със съвместна кампания

Автор: Регал 06 юли 2015

Нейната цел е да повиши вниманието на обществото към хигиената и санитарните проблеми, които въздействат неблагоприятно върху живота на милиони деца по света.

Фотограф: .

Domestos и UNICEF започват съвместна кампания в България. Нейната цел е да повиши вниманието на обществото към хигиената и санитарните проблеми, които въздействат неблагоприятно върху живота и благосъстоянието на милиони деца по света.

Партньорството между производителя на марката Unilever и детският фонд на ООН на глобално ниво продължава вече четири години и в резултат на него са реализирани множество национални кампании, съобщиха организациите. Само през първата година са подпомогнати над 600 хил. души, като са им осигурени по-благоприятни условия на живот и достъп до подобрена хигиена и санитарни условия.

През юли и август тази година и в България всеки може да се включи в инициативата, като закупи специално обозначен продукт на Domestos, като 5 % от продажбата на всяка маркирана опаковка ще бъдат дарени за работата на UNICEF в посока подобряване на санитарно-хигиенните условия на уязвимите общности по света.

Една-трета от световното население няма достъп дори до най-елементарни санитарни условия. Лошата хигиена причинява тежки заболявания сред децата, като всяка година 5.9 милиона деца под 5-годишна възраст умират от болести, голяма част от които могат да бъдат избегнати чрез обикновено измиване на ръцете със сапун, изтъкват организаторите на кампанията.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души