Domestos и UNICEF със съвместна кампания
Фотограф: .
Партньорството между производителя на марката Unilever и детският фонд на ООН на глобално ниво продължава вече четири години и в резултат на него са реализирани множество национални кампании, съобщиха организациите. Само през първата година са подпомогнати над 600 хил. души, като са им осигурени по-благоприятни условия на живот и достъп до подобрена хигиена и санитарни условия.
През юли и август тази година и в България всеки може да се включи в инициативата, като закупи специално обозначен продукт на Domestos, като 5 % от продажбата на всяка маркирана опаковка ще бъдат дарени за работата на UNICEF в посока подобряване на санитарно-хигиенните условия на уязвимите общности по света.
Една-трета от световното население няма достъп дори до най-елементарни санитарни условия. Лошата хигиена причинява тежки заболявания сред децата, като всяка година 5.9 милиона деца под 5-годишна възраст умират от болести, голяма част от които могат да бъдат избегнати чрез обикновено измиване на ръцете със сапун, изтъкват организаторите на кампанията.