Amstel с проект, посветен на ценните моменти в ежедневието
Amstel обяви началото на своя проект за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите. Всеки може да вземе участие в инициативата Time Well Spent, като сподели какви са неговите специални моменти в онлайн платформата www.timewellspent.bg. Един от участниците ще спечели екскурзия до Амстердам за двама, а други 540 ще получат предметни награди, уточниха от Amstel, който се произвежда и предлага от "Загорка" АД.
В рамките на проекта Amstel отправя 30 предизвикателства към участниците. Всеки може да избере кое от тях да приеме и изпълни в рамкиет на две седмици. Предизвикателствата варират от разходка в парка с близки и приятели, пътуване до някой от 100-те туристически обекта или посещение на рок концерт. Инициативата ще продължи до 20 юли.
"Селектирахме предизвикателствата след проучване на тема какво за българите означава добре прекарано време. Резултатите показаха, че 70% от хората искат да наливат повече време в пътувания и активни уикенди с приятели и семейство, а шест от десет биха желали по-често да посещават публични и социални събития, като концерти, тетатрални постановки, кино и изложби", коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в "Загорка" АД.
Amstel събра и четири популярни личности, които ще търсят формулата на добре прекараното време. Съвременният български автор Емил Спахийски, фотографът Делян Марков, певицата Ваня Щерева и журналистът Ивайло Нойзи Цветков се впускат в предизвикателството. Кампанията може да бъде проследена на сайта www.timewellspent.bg.