Регистрация

Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд

Автор: Регал 24 май 2015
Първият уебинар в България на тази тема ще е на 25 юни, регистрирайте се безплатно

"Регал" в партньорство с Euro Sensolab България организират първия уебинар за сензорен анализ в България.

Euro Sensolab България е специализирана лаборатория за сензорен анализ на храни и напитки, базирана на международния опит на Euro Consultants.

Създаването на успешен продукт в дългосрочен аспект е предизвикателство за хранително-вкусовия сектор. Чрез сензорния анализ (анализ чрез сетива) се извършва оценка на храни и напитки посредством възприятията: зрение, обоняние, вкус, допир и слух. Той измерва качеството, осезаемо за потребителя. Методът предлага научен поглед към поведението на потребителите и осигуряването на качество и характеристики, които биха направили един продукт предпочитан пред неговия пазарен аналог.

С помощтта на различните видове сензорен анализ можете да:

- елиминирате излишни усилия и разходи по време на разработването, производството и пускането на пазара на продукта
- позиционирате продукта спрямо конкурентите на пазара
- прецените как биха се отразили промени в производствения процес или рецептурата на продукта
- осигурите постоянство в качеството на продукта през целия му срок на годност
- интерпретирате потребителските предпочитания, определяйки поведението и евентуалния избор при покупката на даден продукт
- си осигурите предимство в борбата за лоялни потребители

За кого е подходящ:

-  бранд мениджъри,
-  маркетинг мениджъри,
-  мениджъри качество и контрол и др.

Формат: уебинар - онлайн семинар, който се провежда в уеб пространството. Предлагаме Ви иновативен начин за обогатяване на професионалните Ви компетенции в сферата, като Ви спестим време и без да напускате работното си място.

Ползи:
Стратегическото ползване на информацията от сензорния анализ дава отчетливо предимство
на бранда и е предпоставка за вземане на правилните решения в процеса на изграждане или трансформация на продукта.

Лектор: Кристина Петева, инж.-технолог "Качество и безопасност на храни", Euro Sensolab България

Дата на провеждане:
14.30 -16.00 ч., 25 юни 2015 г.

Начин на провеждане:
Участието в този уебинар е безплатно. За да участвате, е необходима само регистрация, както и достъп до компютър с интернет по време на провеждането му. РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК

НАУЧАВАЙТЕ НАЙ-НОВОТО ОТ FACEBOOK СЪБИТИЕТО

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души