Няколко иновативни мобилни приложения за сверка на часовника
Мобилната търговия все повече се превръща в част от всекидневието. Според доклад на IBM за пазара в САЩ на продажбите през мобилен телефон се падат 45% от всички онлайн продажби по време на празниците през 2014 г. и 22.6% от общия брой през всички канали. Смартфоните и таблетите оказват значително влияние върху начина, по който потребителите пазаруват, а някои мобилни приложения направо променят традиционната търговия. Представяме няколко иновативни мобилни приложения:
Product Hunt (producthunt.com) e приложение, което помага на потребителя да открие и сподели най-актуалните и търсени продукти, предимно в сферата на технологиите. Търсенето е много лесно, особено ако се следват съветите и коментарите на феновете на съответния продукт.
Wanelo (от Want, Need, Love) (wanelo.com) описва себе си като "мола във вашия телефон". С Wanelo пазаруването е забавление, твърдят авторите му. Приложението предлага огромен поток от уникални предложения, всички публикувани от потребителите. Помага да се следят тенденциите при модните облекла и аксесоари, както и при домашния интериор и мебелите.
Wish (wish.com) е мобилна търговска платформа в Северна Америка и Европа, която предоставя на клиентите си високи отстъпки на стоки, главно с китайски произход. Тук могат да се разглеждат актуални модни колекции, аксесоари и електроника. Приложението се адаптира спрямо потребителя, като му представя продукти със сходни характеристики на тези, които е търсил преди.
Разплащанията при Starbucks (starbucks.com) са вградени в собствено мобилно приложение, което позволява на клиентите да пазят предплатена Starbucks карта в своите смартфони, която може да се зарежда автоматично, щом наближи минимума. Освен това приложението позволява на потребителите да изготвят списък с любимите си напитки и храни, за да стават поръчките максимално бързо. Работи както за iOS, така и за Android.