Регистрация

Няколко иновативни мобилни приложения за сверка на часовника

Автор: Ася Димитрова 11 март 2015 , 1 коментар
Според доклад на IBM за пазара в САЩ на продажбите през мобилен телефон се падат 45% от всички онлайн продажби по време на празниците

Мобилната търговия все повече се превръща в част от всекидневието. Според доклад на IBM за пазара в САЩ на продажбите през мобилен телефон се падат 45% от всички онлайн продажби по време на празниците през 2014 г. и 22.6% от общия брой през всички канали. Смартфоните и таблетите оказват значително влияние върху начина, по който потребителите пазаруват, а някои мобилни приложения направо променят традиционната търговия. Представяме няколко иновативни мобилни приложения:

Product Hunt (producthunt.com) e приложение, което помага на потребителя да открие и сподели най-актуалните и търсени продукти, предимно в сферата на технологиите. Търсенето е много лесно, особено ако се следват съветите и коментарите на феновете на съответния продукт.

Wanelo (от Want, Need, Love)
(wanelo.com) описва себе си като "мола във вашия телефон". С Wanelo пазаруването е забавление, твърдят авторите му. Приложението предлага огромен поток от уникални предложения, всички публикувани от потребителите. Помага да се следят тенденциите при модните облекла и аксесоари, както и при домашния интериор и мебелите.

Wish (wish.com) е мобилна търговска платформа в Северна Америка и Европа, която предоставя на клиентите си високи отстъпки на стоки, главно с китайски произход. Тук могат да се разглеждат актуални модни колекции, аксесоари и електроника. Приложението се адаптира спрямо потребителя, като му представя продукти със сходни характеристики на тези, които е търсил преди.

Разплащанията при Starbucks (starbucks.com) са вградени в собствено мобилно приложение, което позволява на клиентите да пазят предплатена Starbucks карта в своите смартфони, която може да се зарежда автоматично, щом наближи минимума. Освен това приложението позволява на потребителите да изготвят списък с любимите си напитки и храни, за да стават поръчките максимално бързо. Работи както за iOS, така и за Android.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души