Регистрация

Стипендии за бизнес симулация за управление на марки BrandPRO за читателите на "Регал"

BrandPRO е бизнес симулация на международната компания StratX Simulations, предоставена в България от The Business Institute

Автор: Регал 24 ноември 2014

BrandPRO е бизнес симулация на международната компания StratX Simulations,предоставена в България от The Business Institute

 
Автор: StratX

BrandPRO е бизнес симулация на международната компания StratX Simulations,предоставена в България от The Business Institute

Автор: The Business Institute

BrandPRO е бизнес симулация на международната компания StratX Simulations,предоставена в България от The Business Institute

Автор: The Business Institute

BrandPRO е бизнес симулация на международната компания StratX Simulations,предоставена в България от The Business Institute

Автор: The Business Institute

Защо бизнес симулация?

Защо пилотите се обучават в тренажори? Тренировките в тренажори създават максимално реалистична среда, изграждат адекватни практични умения, предлагат разнообразие от ситуации, но без риск.

Управлението на стратегическа маркетинг задача е с подобна сложност, макар рисковете да са от друг характер. Немалка част от читателите на "Регал" живеят с тези рискове всеки ден.

Затова "Регал" дава възможност на трима свои читатели да тренират уменията си за управление на марки с бизнес симулация BrandPRO, като получат 65% отстъпка за участие в бранд тренажорa.

BrandPRO е насочена към бизнес практици, които имат отговорност за финансовите резултати на марките и продуктовото им портфолио – маркетинг мениджъри, бранд мениджъри, мениджъри-собственици, мениджъри "Бизнес развитие" и "Продуктово развитие", ръководители на категории и продуктови линии, мениджъри "Взаимоотношения с клиенти" в марком агенции.
Досега в BrandPRO участници са били професионалисти от : "Захарни Заводи", Carlsberg, "Девин", Havas Worldwide Sofia, Kamenitza, Noema, Cheque Dejeuner, Pharmastore, BILLA, Zebra paper и др.

Как работи бизнес симулацията за практици?


Участниците в симулацията работят в малки екипи от по три-четири души. Всеки екип управлява определена марка и нейното продуктово портфолио за период от пет (игрови) години. В пазарното състезание участват марки, управлявани както от реалните отбори - участници, така и от "интелектa" на онлайн платформата BrandPRO.

На основа на анализ на информация с данни за: пазара, потребителите и конкурентите, всеки екип взема управленски решения, които въвежда в симулацията. Всеки отбор проследява непосредствено в платформата пазарния резултат от решенията за развитието на марката, които е взел: стратегия за избор на целеви потребителски сегменти; продуктова стратегия; ценова стратегия; комуникационна стратегия; прогнозиране на финансовите резултатите от предприетите стъпки.

Фасилитаторите на The Business Institute навигират участниците в програмата на симулацията и със структуриран подход им съдействат да формулират своите ключови изводи, превърнати в практическия знания и умения.

BrandPRО е на 2, 4 и 9 декември от 15:30 до 19:30 часа в София, в работното ателие на The Buisness Institute, ул. Жолио-Кюри 23а.

Ето конкретното предложение на "Регал" и The Business Institute:

Трима читатели ще получат отстъпка в размер на 65% за участие в бизнес симулацията за управление на марки BrandPRO,

Участието в сериозната маркетинг игра със стипендията е 297 лв. (стандартната цена на симулацията е 850 лв.)

Ако имате интерес, оставете своите контакти не по-късно от 27 ноември 2014 г., за да участвате в томболата.

Победителите ще бъдат известни на 28 ноември. За повече информация можете да се свържете с нас на е[email protected] и на [email protected] или 0888 83 04 11.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души