Регистрация

Бързи пари за новия ви продукт чрез сrowdfunding сайтове

Автор: Георги Груев, по Shopify.com 26 август 2014 , 1 коментар

Случвало ли ви се е да имате идея за нов продукт, но да не можете да я осъществите заради липса на капитал? Ако е така, сrowdfunding сайтовете са точно за вас.

Автор: www.indiegogo.com

Случвало ли ви се е да имате идея за нов продукт, но да не можете да я осъществите заради липса на капитал? Ако е така, сrowdfunding сайтовете са точно за вас.

Автор: www.rockethub.com

Случвало ли ви се е да имате идея за нов продукт, но да не можете да я осъществите заради липса на капитал? Ако е така, сrowdfunding сайтовете са точно за вас.

Автор: www.fundable.com

Случвало ли ви се е да имате идея за нов продукт, но да не можете да я осъществите заради липса на капитал? Ако е така, сrowdfunding сайтовете са точно за вас.

Автор: www.kickstarter.com

Случвало ли ви се е да имате идея за нов продукт, но да не можете да я осъществите заради липса на капитал? Ако е така, сrowdfunding сайтовете са точно за вас. Те помагат на предприемачи да съберат пари от групи за финансиране или от хора, които биха подкрепили даден проект. Допълнителен плюс е, че вашият продукт ще има гарантирани потребители още от началото. Ето кои са водещите световни сrowdfunding уебсайтове за предприемачи и бизнеси.

1. Kickstarter (www.kickstarter.com)

Kickstarter е най-добре познатата платформа за финансиране в САЩ и Великобритания. Стартира през 2009 г. Оттогава е помогнала на 42 хил. проекта, за които са събрани 649 млн. долара общо. Таксата на сайта е 5% от сумата, която сте заложили като цел. Има и такси за обработка на плащанията.

2. Indiegogo (www.indiegogo.com)

Платформата подпомага бизнеси, хора на изкуството, организации с идеална цел. Основана е през 2008 г., като целта й е "да се увери, че всеки навсякъде може да види мечтите си реализирани". Таксите са 4% от желаната сума, а ако сумата не бъде достигната, скачат на 9%, плюс такси за обработка на плащанията.

3. RocketHub (www.rockethub.com)

RocketHub стана популярна чрез тв каналите на американската медийна компания A&E Networks. Предоставила е капитал на бизнеси, правителства, възпитателни организации и общности в над 1500 проекта. Лидер е във финансирането за образованието. Таксите също са 4% при достигане на предварително заявената сума и 8% при неуспех. Има и такси за обработка на плащанията.

4. Fundable (www.fundable.com)

Чрез Fundable стартиращи компании могат да предлагат награди или дял от собствения си капитал в замяна на финансиране. Според сайта в първия случай обикновено се събират до 50 хил. долара, а във втория - повече. Таксите за сайта са 99 долара месечно през активните кампании плюс такси за обработка на плащанията.



Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души