Регистрация

RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

Четири дискусии и множество презентации ви очакват на най-значимото събитие за ритейл бизнеса в страната
Автор: Регал 03 юни 2014 , 4 коментара

Близо от две десетилетия българският пазар за търговия с бързооборотни стоки в нарастващата степен следва процесите и тенденциите, които протичат в Западна Европа. Ние в Retail in Detail също ги следихме. Стремихме се да покажем какво е новото в европейски план и да видим как то ще формира местната реалност. С времето българският пазар достигна известна степен на зрялост. Българските производители стават все по-експортно ориентирани. Експанзията на външните играчи в търговията на дребно забави темпото си. Нови влизания не наблюдаваме. Обратното, дори някои местни компании купуват бизнеса на излизащите си международни. Изкристализираха и националните специфики на купувачите, производителите и търговците. Затова и за Retail in Detail 2014 избрахме да се фокусираме върху България – върху възможностите, предизвикателствата и основните действащи лица на нашия локален пазар.

Работната програма на събитието можете да видите тук

Очакваме ви на 29 октомври, сряда, в Sofia Event Center

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души