Млекопреработването трудно може да се нарече секси бизнес. Бързооборотен, раздробен, с високи рекламни разходи и с ниски маржове. Има обаче и едни голям плюс - ако вече имаш наложени марки, бизнесът е сравнително сигурен, дори и по време на криза.
Точно в тази атрактивна част на бранша започва да се формира нова група чрез придобиването на две млечни компании с разпознаваеми марки, фалирали не толкова заради липса на бизнес, колкото заради лоши инвестиционни и финансови решения. Главното официално лице в нея е безизвестна дама от Пазарджик - Силвия Ботева, подкрепена със заеми от държавната Българска банка за развитие. Чрез своя компания тя вече е собственик на активите на две немалки млекопреработвални предприятия - "Лакрима" в Пазарджик и "Дядо Либен" в Копривщица.