Регистрация

Продажбите на Nestle растат с 4.2%

Автор: Капитал Daily 16 април 2014 , 1 коментар

 Швейцарският производител на храни Nestle очаква темпът на продажбите му да се ускори в следващите няколко тримесечия, след като през първите три месеца на 2014 г. се забави до 4.2% (измерено в местни валути) в резултат на необичайно студеното време в Северна Америка и насоченото към по-евтини марки потребление в Европа. Растежът в развиващите се пазари също е свит и не може да компенсира слабите продажби в развитите икономики, които генерират по-голямата част от бизнеса на компанията, пише Reuters.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души