Регистрация

Добрите продажби на луксозни дрехи повишиха резултатите на LVMH

Автор: Капитал Daily 14 април 2014 , 4 коментара

 Най-силните продажби на модни и кожени изделия през последните две години доведоха до по-добри от очакваното резултати за компанията за луксозни стоки Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH). Новината повиши цената на акциите на компанията с 4.3% на Парижката фондова борса в четвъртък, което е най-големият ръст за последните три месеца, съобщава агенция Bloomberg.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души