Регистрация

"Карлсберг България" започна внос на Erdinger Weissbier

Автор: Регал 27 март 2014 , 3 коментара
Еrdinger Weissbier е светла, нефилтрирана пшенична бира, с мътен цвят и 5.3% съдържание на алкохол

Мариан Дочев, бранд мениджър на "Ердингер" за България, Даниел Новачек, мениджър продажби в "Ердингер Германия" и Камен Алексов, маркетинг директор на "Карлсберг България", представят Erdinger Weissbier

 

Фотограф: AMI Communications

"Карлсберг България" представи най-новото попълнение в продуктовото си портфолио - Erdinger Weissbier, на специално събитие в немския ресторант "Вернер" в София. Компанията е официален вносител на немската пшенична бира номер 1 от първи януари тази година. Продуктовото портфолио на марката включва 500 мл. бутилка, 500 мл. кен и 30 л. кег от класическия Hefe (вайс бира) вариант.

Маркетинг директорът на "Карлсберг България" Камен Алексов обясни, че двете основни "философски течения" при консумацията на бира в България са на чешка и на немска бира. След като има в портфолиото си като вносител чешката Budweiser Budvar, сега компанията е решила да го допълни и с немската пшеничена бира Erdinger. Освен това продуктовото портфолио на "Карлсберг" включва националните "Шуменско" и "Пиринско" и международните марки на компанията Carlsberg (внос) и Tuborg. "Карлсберг България" произвежда и предлага и сайдера Somersby в разновидности – ябълка, круша и къпина.

"Еrdinger Weissbier е за младите и динамични хора, които обичат да експериментират с нови вкусове или просто предпочитат по-нискоалкохолни напитки. Убеден съм, че ще допадне и на жените, които не харесват горчивия вкус на традиционната бира", каза още Алексов.

Въпреки кризата "Карлсберг България" увеличи бюджета си за маркетингови проучвания, защото съзнаваме колко са важни важни предпочитанията на потребителите, каза бранд мениджърът на Еrdinger Мариан Дочев. Той поясни, че започват вноса на немската бира, за да отговорят на нарасналото потребителско търсене в примиум сегмента. Основната тежест на дистрибуцията на бирата ще падне върху заведенията. Ще бъде предлагана и в търговските вериги.

Еrdinger Weissbier е светла, нефилтрирана пшенична бира, с характерен мътен цвят и 5,3% съдържание на алкохол. Тя се приготвя на основата на висококачествен пшеничен малц, в комбинация с ечемичен малц, хмел и специални дрожди за горна ферментация. При производството не се използват пастьоризация, стабилизатори, консерванти и оцветители, обясни Даниел Новачек, мениджър продажби в "Ердингер Германия".

Историята на Erdinger Weissbier датира от далечната 1886 г., през която започва строежът на пивоварната за пшенична бира в Ердинг, малко градче в сърцето на Бавария, на 40 км източно от Мюнхен. След няколко промени на собствеността през 1935 г. пивоварната е купена от Франц Бромбах. На 27 декември 1949 г. тя е кръстена Erdinger Weissbräu. В наши дни Еrdinger Weissbräu е най-големият производител на пшенична бира в света с годишна продукция около 1.7 млн. хектолитра.

Ресторант "Вернер", в който беше представена бирата, е собственост на "Шарлопов Груп". Носи името на един от основателите на бира "Ердингер" - Вернер Бромбах.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души