Регистрация

Бестселърът "Целта: Процес на постоянно усъвършенстване" беше представен в София

Автор: Регал 18 декември 2013 , 3 коментара

С публична лекция пред университетски преподаватели и представители на бизнеса в България бе представена една от най-продаваните книги по мениджмънт за всички времена - "Целта: Процес на постоянно усъвършенстване" на д-р Ели Голдрат. Специално за премиерата в България пристигна съпругата на автора Бат Шева Голдрат и дъщеря им Ефрат Голдрат-Ашлаг, с която той работи заедно по последната си книга. Официалното събитие бе организирано в партньорство с посолството на Израел в България, съобщиха от агенция "V+O Communication".

Книгата "Целта: Процес на постоянно усъвършенстване" има продадени над 6 милиона копия в света, прилагана е от хиляди компании и е изучавана в стотици бизнес училища по света. От началото на декември тя се предлага и у нас, преведена на български език в книжарници "Хеликон" и "Сиела", както и на store.bg и на modernmanagement.bg на цена от 25 лв.

Написана под формата на бизнес роман, "Целта" е история за всеки, който иска да подобри ефективността на своя производствен процес или да усъвършенства бизнеса си като цяло. Това е книга, която провокира въпроси, стимулира логичното мислене и кара своя читател да намира сам отговорите. Бизнес роман, който говори за "теорията на ограниченията" или за това колко често се опитваме да подобрим бизнеса си като търсим проблема на неправилно място.

Авторът Ели Голдрайт казва: "Аз не вярвам в абсолютните истини и се страхувам от такива мнения, защото те блокират търсенето на по-добро разбиране. Винаги, когато си помислим, че постигаме прогрес с готовите отговори, това е краят на науката и на разбирането. Да разбираме нашия свят не е нещо, което може да бъде преследвано като самоцел. Аз вярвам, че трябва да преследваме знанията, за да направим света по-добро място и да направим живота си по-удовлетворителен."

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души