Регистрация

"Данон България" взе награда за най-голям корпоративен дарител

Автор: Регал 13 ноември 2013 , 5 коментара

"Данон България" получи втора награда за най-голям корпоративен дарител в категорията "Най-голям обем на нефинансови дарения". Българският дарителски форум награди компанията за това, че е дарила продукти на стойност 156 614,61 лв. през 2012 г., съобщиха от M3 Communications.

Конкурсът на Българския дарителски форум отличава компаниите, които устойчиво, креативно и прозрачно са подкрепяли значими за обществото инициативи и каузи. Идеята му е не само да дава награди на отговорния бизнес, а и да създава стандарти за отговорно корпоративно дарителство.

Наградите се връчват според обемите на финансовите инвестиции на компаниите през изминалата 2012 г., а с помощта на 8-членно жури конкурсът класира компаниите и според качествата на техните програми. Чрез гласуване на членовете на БДФ се оценяват и добрите партньорства в сферата на благотворителността.

Тази година в конкурса участваха 58 кандидатури в 7 категории.

Домакин на церемонията, състояла се на 11 ноември 2013 г., беше Росен Плевнелиев, президент на Република България.

Във фокуса на тазгодишното издание на церемонията беше дългогодишната дискусия за мястото на компаниите – дарители за обществени каузи, в медиите. През ноември месец 2012 г. Съветът за електронни медии прие Методически указания, в които приема за допустима практика цитирането на имената на компаниите, когато техните инвестиции в обществено полезни каузи са част от редакционното съдържание на предавания и новини. Това беше знак към отговорния български бизнес, че обществените му проекти и инициативи са признати и ценени.  Затова призовете тази година връчиха главни редактори на медии, които имат професионално отношение към благотворителността и корпоративната социална отговорност.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души