Регистрация

България обмисля съвместна фирма с Китай за кисело мляко и износ на вино, вода и месо

Автор: Регал 08 октомври 2013 , 6 коментара

Смесена българо-китайска работна комисия ще разработи детайлно възможностите за изграждане на съвместно предприятие за производство на кисело мляко за експорт на вино, биопродукти, храни за деца, етерично-маслени култури, месо и минерална вода, съобщиха от пресцентъра на земеделското министерство. Въпросът е бил обсъждан на среща на министъра на земеделието и храните Димитър Греков с китайския посланик в България, Вей Дзинхуа.

"Тютюнопроизводството и износът на ферментиран и неферментиран тютюн е нова насока на съвместната работа между Китай и България, допълва Греков, цитиран от ведомството си.

В комисията ще бъдат включени и представители на браншовите организации, за да има добра комуникация с производителите.

Събития
Как се променя ТВ рекламата в дигиталната ера

Как се променя ТВ рекламата в дигиталната ера

На семинара ще получите актуални данни от медийния пазар, ще научите приложими техники и стратегии за планиране на медийна кампании, както и инструменти за измерване на ефективността от вложените бюджети.

Таен клиент
Сметката в ЦБА се понижи
Сметката в ЦБА се понижи
Спад от над 19% (-6.68 лв.) в стойността на общата сметка на ЦБА отчете тайният клиент на "Регал" при ноемврийската си обиколка.
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Клъстерите са пътят за оцеляване  на националния FMCG бизнес
Клъстерите са пътят за оцеляване на националния FMCG бизнес
Обединението в бизнеса с бързооборотни стоки е безалтернативна стратегия за оцеляване. Това беше основното послание в презентацията на Андрей Дечев, съдружник и управител на "БГ магазин", на конференцията Retail in Detail 2014.
Редакционно
Изпускаме влака  за обединенията
Изпускаме влака за обединенията
По въпроса какво пречи на пазарните играчи в България да растат чрез обединения може да се напише многотомен труд.