Регистрация

"Карфур" отвори третия си супермаркет - в Илиянци

Автор: Регал 25 януари 2012
Акцент в магазина са пресните плодове и зеленчуци и бързооборотните стоки. Асортиментът от &quot;нехрани&quot; е ограничен.<br /><br/>

Акцент в магазина са пресните плодове и зеленчуци и бързооборотните стоки. Асортиментът от "нехрани" е ограничен.

Фотограф: "Карфур"

"КМБ България" отвори новия си супермаркет - "Карфур маркет Илиянци". Това е третият магазин на веригата от този формат, отворен за последните седем месеца  в София в съответствие с плана и за разширяване. Освен това "Карфур" има и пет хипермаркета в различни градове на страната.

"Карфур маркет Илиянци" е разположен върху от 2700 кв.м в закрит търговски център на територията на "Стоков базар Илиянци". Обслужва се от 78 служители.

Предлага широк асортимент от стоки с акцент върху свежите продукти – плодове и зеленчуци, и бързооборотните стоки.

Гамата ум нехранителни продукти е ограничена.

Освен традиционните стоки с марка "Карфур", супермаркетът предлага на посетителите и сегмент "Храни от азиатската кухня", който е част от проекта "Продукти от световната кухня" ("Produits du monde"). Той вече е осъществен в хипермаркет "Карфур" в The Mall и в другите два супермаркета на веригата в София.

Събития
RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

Особености на локалния купувач, производител и търговец

Таен клиент
Почти без собствени  марки на промоция
Почти без собствени марки на промоция
Все по-редки стават случаите, в които най-ниската цена в категорията се постига чрез промоция на стока под собствена марка. Това установиха тайните клиенти на сп. "Регал".
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Българинът на 2014 поставя  на преден план качеството
Българинът на 2014 поставя на преден план качеството
Животът детронира аксиомата, че българският потребител е преди всичко ценово чувствителен.
Редакционно
Свиване в кризата
Свиване в кризата
Магазините увеличиха преднината си пред ресторантите. Това е обобщението за последните години, през които хората ограничиха консумацията в заведенията за сметка на храненето у дома.