Retail in Detail 2018
- София Ивент Център
За събитието
Retail in Detail 2019 е с ново заглавие The Future of Retail
Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето над десетгодишно съществуване, форумът се утвърди като една от най-значимите платформи за обмяна на ценен опит, данни и информация не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
Традиционно форумът представя най-новите тенденции в световен мащаб и какво стои зад ключовите процеси и успешни компании от българския пазар.
Фокус в програмата тази година ще бъдат новите бизнес модели които изначално променят глобалната ритейл сцена и тяхното отражение както върху компаниите, така и върху клиентите.
Основни акценти в програмата:
- Технологичните иновации и как те променят търговията на глобално ниво.
- Къде е българският пазар на картата на тази трансформация и готови ли са компаниите за промяната?
- Успешни български брандове на международни пазари – дълъг и труден ли е пътят на експанзията
- Персонализaцията при пазаруването – нарастващ тренд и как най ефективно да разберем какви са нуждите на клиента
- Изграждане на доверие и лоялност: по-голям акцент на клиентското преживяване; Промоциите: приятел или враг на брандовете
- Какво и как пазарува поколението на милениълите
- Еволюция на ритейл маркетинга – кои са новостите и работещите стратегии при дигиталния маркетинг
300+ участникаRetail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. За своето над десетгодишно съществуване, форумът се утвърди като една от най-значимите платформи за обмяна на ценен опит, данни и информация не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.
Традиционно форумът представя най-новите тенденции в световен мащаб и какво стои зад ключовите процеси и успешни компании от българския пазар.
Фокус в програмата тази година ще бъдат новите бизнес модели които изначално променят глобалната ритейл сцена и тяхното отражение както върху компаниите, така и върху клиентите.
Основни акценти в програмата:
- Технологичните иновации и как те променят търговията на глобално ниво.
- Къде е българският пазар на картата на тази трансформация и готови ли са компаниите за промяната?
- Успешни български брандове на международни пазари – дълъг и труден ли е пътят на експанзията
- Персонализaцията при пазаруването – нарастващ тренд и как най ефективно да разберем какви са нуждите на клиента
- Изграждане на доверие и лоялност: по-голям акцент на клиентското преживяване; Промоциите: приятел или враг на брандовете
- Какво и как пазарува поколението на милениълите
- Еволюция на ритейл маркетинга – кои са новостите и работещите стратегии при дигиталния маркетинг
Аудитория:
Позиция висш мениджмънт: (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията: производители, търговска верига, търговия и дистрибуция, изследователски агенции; браншови организации/фондации, софтуерни компании, финансови и банкови услуги, консултанска дейност, оборудване
Кога и къде: 30 Октомври, 2018, София Ивент Център
Мастър клас: Как маркетингът на преживяванията движи ритейла напред? /Experiential marketing masterclass/
Основните теми са:
- Какво е маркетинг на преживяванията?- Предимствата за ритейла: влияние върху продажбите и лоялността
- Стратегии и тактики за провеждане на ефективни кампании
- Успешни примери от други пазари
Водещи:
Геновева Андреева и Теодора Бунчева, 121 Agency
Продължителност: 1 час
Участници: до 30 човека
*Мастър класът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен.
Местата вече са изчерпани. Ако желаете да вземете участие, молим да пишете до [email protected]. В случай че се освободи място, ще се свържем с вас допълнително.
Цена за ранна регистрация до 12 Октомври: 180 лв. без вкл. ДДС
Регистрация след 12 Октомври: 240 лв. без вкл. ДДС