LVMH тества границите на лукса



Автор: Ексклузивно съдържание от The Economist 05 декември 2019



Какво да си купи група за луксозни стоки, която притежава всичко? Повече диаманти, разбира се. На 25 ноември LVMH, вече световният лидер в сектора, обяви, че купува Tiffany & Co, където трейдъри от Уолстрийт харчат малко пари, за да подобрят шансовете си да превърнат приятелките в годеници. Американската марка ще стане 76-ят елемент от парижката група, присъединявайки се към Louis Vuitton, Dior и шампанското Veuve Clicquot. Колко още части могат да се поберат под корпоративния чадър на Бернар Арно, изпълнителния директор и най-голям акционер на LVMH?

Бизнес за големи

Цената на сделката е висока, както подобава на скъпоценен камък. LVMH ще плати 16.9 млрд. долара, включително дълга, което се равнява на приходите от продажби за близо четири години на Tiffany. Независимо от това сделката беше посрещната с ентусиазъм, подходящ за годеж.

Целият текст е тук