Aldi разраства бизнеса си в САЩ с инвестиции от 3.4 млрд. долара



Автор: Йоан Запрянов 13 юни 2017



Германската ритейл веирга Aldi обяви, че ще инвестира допълнителни 3.4 млрд. долара в разширението на бизнеса си в САЩ, пише Reuters. Целта е да бъдат отворени нови магазини, чийто брой трябва да достигне 2500 през 2022 г. В момента Aldi разполага с 600 обекта по-малко, но конкуренцията в страната става все по-ожесточена, след като сънародниците на Aldi - Lidl, обявиха, че започват навлизането си на пазара. В момента Aldi изпълнява друга инвестиционна програма, която предвижда отварянето на 400 магазина до края на годината и премоделирането на 1300 от тях.

Инвестицията, която ще вдигне разходите на Aldi до поне 5 млрд. долара през тази година, идва в момент, в който конкуренцията се увеличава - и не само от страна на Lidl, но и от големите американски вериги, които се чувстват заплашени.

Lidl вече обяви, че ще открие първите си сто обекта на 15 юни, като всеки от тях е стратегически разположен така, че да бъде близо до магазините на Walmart и Target, които доминират сектора от десетилетия. От Lidl коментираха, че продуктите им ще бъдат на двойно по-ниски цени от тези на конкуренцията, което може да доведе до ценови войни.

Целият текст е тук